jump to navigation

Jul i Syd 26 december, 2014

Posted by huvudveck in Uncategorized.
Tags: ,
trackback

DSC044345,6 grader under 0-strecket. Ovanligt men på tiden. Molnfri himmel och därmed flödande solsken. Jenny Nyström hade målat i eufori, Malmö är vackert på ytan i alla fall och där tänker jag vara ett tag till. Pallar liksom inte med dödskjutningar, bomber och tiggare i alla hörn. Nu vill jag njuta och det skall jag också göra. Tomten har åkt vidare till årsvilan och jag vill ut. Vid frukostbordet var vi överens om att vi skulle gå en sväng i solkenet och det börjar bli dags att dra på vinterpjuxen, Var ut igår kväll också. Inte mycket folk ute då trots att vädret var bra. Någon kände jag igen.

DSC04442

Dom flesta satt inne i värmen och tittade på TV. Strax gjorde vi det också.

DSC04441

Kommentarer»

No comments yet — be the first.

Kommentera

